Selamat Tahun Baru 2015

Salam satu Malaysia. Selamat menyambut tahun 2015 kepada semua pembaca blog Bukit Besi. Tahun 2015 adalah lembaran baru untuk kita semua. Semoga di tahun baru ini akan menjanjikan sesuatu yang lebih baik untuk kita semua.

tahun baru 2015
Mungkin ada diantara pembaca blog ini tertanya-tanya kenapa tidak dikemaskinikan seperti sebelum ini. Untuk makluman anda semua, penulis menghadapi beberapa masalah yang tidak dapat dielakkan dan masa untuk berblog memang tiada namun hati selalu teringat untuk update di blog ini. Antara masalah penulis adalah seperti Ayahnda tercinta pulang ke rahmatullah, kesihatan isteri penulis tidak memuaskan, urusan perniagaan dan pemindahan seperti angkut barang, tukar alamat dan banyak lagi. Ye sangat banyak.

Saya akan mengemaskinikan blog ini seperti biasa iaitu sebulan sekali atau seminggu sekali padahal sepurnama sekali sebenarnya. In sha Allah, mudah-mudahan semua akan back to normal.

Dun Bukit Besi
Oh ya, selama saya tidak online bermacam peristiwa sedih dan sebagainya berlaku di Malaysia. Berkaitan dengan musim banjir dan pesawat Air Asia yang terhempas. Saya mendoakan kebaikan untuk mereka semua. Sekiranya anda ingin membantu mangsa banjir di Terengganu. Sila rujuk gambar di atas.

Saya ada kejutan untuk anda semua. Stay tuned.