(VIDEO) Anak Keluarkan Mayat Ayahnya Dari Keranda & Menamparnya Seperti Balas Dendam

keranda mayat bapa

Viral di laman sosial tentang insiden yang berlaku dimana seorang lelaki tua yang meninggal di Jiangsu, China baru-baru ini telah mengejutkan ramai apabila majlis pengkebumian lelaki terbabit menjadi bualan kerana anak-anak lelaki berkenaan menampar mayat ayah mereka yang sepatutnya memberi penghormatan terakhir.

Difahamkan, lelaki tersebut meninggal dunia kerana masalah kesihatan yang tidak baik dan mendiang juga meninggalkan isteri serta anaknya hampir 40 tahun hanya kerana semata-mata untuk bersama dengan wanita lain dan dia dikatakan masih tinggal di kampung yang sama bersama isteri pertamanya.

Setelah lelaki berkenaan meninggal dunia, semua kos perbelanjaan untuk pengkebumian haruslah ditanggung oleh ahli keluarga lelaki berkenaan dan kos ini sangatlah tinggi. Walau bagaimanapun, kekasih mendiang telah menghantar bil tersebut kepada anak lelakinya dan menuntu agar menanggung semua kos pembelanjaan pengkebumian.

Amat mengejutkan apabila tindakan wanita yang juga kekasih mendiang tersebut telah membuatkan si anak bengang dan marah. Ektika di hari pengebumian, mereka datang dan terus membukan penutup keranda serta mengheret mayat lelaki tersebut dan mencampakkannya ke lantai.


Tidak cukup dengan tindakan itu, mereka dilihat menampar mayat bapanya sendiri berulang kali seperti melepaskan geram yang telah lama terpendam tanpa memikirkan yang itu adalah mayat bapanya yang tidak lagi bernyawa.

Tindakan anak mendiang itu dikatakan membalas dendam terhadap ayahnya yang dikatakan meninggalkan anak dan isterinya semata-mata untuk bersama kekasihnya yang kini seolah melepaskan tangan dan menuntut anak mendiang menanggung segala kos pengkebumian.

"Kau buat hidup kami neraka bila kau hidup" Kau ingat kami nak tolong kau selepas kau mati?!!"

kes kematian

Selepas melepaskan geram terhadap mayat ayah mereka, anak-anak lelaki berkenaan terus beredar keluar begitu saja tanpa memasukkan semula mayat ayahnya ke dalam keranda selepas mereka mengeluarkannya dari keranda. Sehingga kini kes tersebut dikatakan masih dalam siasatan pihak polis.

Sumber : World of Buzz