Apa Yang Boleh Dibeli Melalui Aplikasi Mobile SmartHeart MY

Apa Yang Boleh Dibeli Melalui Aplikasi Mobile SmartHeart MY

Mungkin ada yang masih tertanya apakah sebenarnya aplikasi mobil SmartHeart MY dan apakah barangan atau produk yang boleh dibeli melalui aplikasi ini. Sebenarnya sangat banyak kebaikan dan kelebihan penggunaannya.

Bagi anda yang masih lagi belum tahu atau teringin nak tahu, anda disarankan untuk memuat turun aplikasi ini terlebih dahulu kerana keperluan Si Comel boleh didapatkan dengan mudah menerusi aplikasi ini.

Walau bagaimanapun, sedikit penerangan yang serba ringkas dipaparkan untuk memudahkan anda mendapatkan maklumat yang tepat berkaitan dengan persoalan apakah yang boleh dibeli melalui aplikasi mobil SmartHeart MY ini.

Segalanya Boleh Dibeli di Aplikasi Mobil SmartHeart MY!




Selain produk-produk yang boleh didapati menerusi aplikasi mobil SmartHeart MY, ada juga beberapa maklumat dan kebaikan lain yang amat istimewa yang diwujudkan khas untuk pemilik haiwan kesayangan dan si comel anda antaranya:

● Peraduan Menarik
● Loyalty Reward Points
● Kuiz
● Promosi Terbaru
● Referral Program
● Pet Profile
● Berita dan Aktiviti Terkini
● Store Locator

Untuk produk makanan pula ditawarkan dengan pelbagai kategori seperti makanan basah dan kering serta snek untuk haiwan seperti kucing, anjing dan haiwan kecil yang dikongsikan seperti di bawah:

Dog
  • Dry Food
  • Wet Food
  • Treat/Biscuit

Cat Food
  • Dry Food
  • Wet Food
  • Treat

Wajib Baca: Kelebihan Aplikasi Mobile SmartHeart MY

Kesimpulan

Kalau dah ada aplikasi ni dalam telefon, nak dapatkan makanan Si Comel sudah tentunya lebih mudah dan menjimatkan masa. Hanya perlu klik, klik dan klik je terus sampai ke pintu rumah anda. Memang mudah sangat. Jom cuba aplikasi ini sekarang! Muat turun aplikasi (Di sini).