SmartHeart Referral Program: Kenalkan Kawan Dapat Mata Ganjaran

Refer kawan dapat mata ganjaran SmartHeart MY App

SmartHeart Referral Program: Perkenalkan Pada Kawan dan Dapatkan Mata Ganjaran

Jika anda adalah pengguna aplikasi mobil SmartHeartMY, anda mesti tahu yang aplikasi ini dicipta khas dengan penuh kasih sayang untuk semua pemilik haiwan. Tapi tahukah anda tentang Referral Program yang diwujudkan khas untuk semua ahli berdaftar?

Setiap satu orang yang anda memperkenalkan aplikasi ini kepada rakan mereka, mata ganjaran yang sangat istimewa akan diberikan oleh pihak SmartHeart sebagai penghargaan untuk pengguna yang setia.

Cara untuk memperkenalkan aplikasi ini juga sangat mudah tanpa perlu bersuara pun kerana semuanya hanya di hujung jari sahaja iaitu secara online melalui media sosial seperti Facebook , Whatsapp, Instagram dan banyak lagi.

Cara Refer a Friend Untuk Dapatkan Ganjaran


Cara Refer a Friend Untuk Dapatkan Ganjaran

Untuk menyertai Referral Program sangat mudah, di dalam aplikasi mobil SmartHeart MY, sila klik pada menu di sidebar sebelah kiri dan senarai butang akan dipaparkan seterusnya anda klik pada butang Referral Program.

Kemudian, paparan seperti di dalam gambar di bawah akan terpapar dengan perkataan Invite Friends seterusnya alamat emel anda juga ada secara automatik berpandukan emel yang anda berikan semasa mendaftar di aplikasi mobil SmartHeart MY.

SmartHeart App referral program

Jika anda ingin memperkenalkan aplikasi mobil SmartHeart MY kepada sesiapa kenalan mahupun rakan, sila copy and paste email anda dan berikan kepada mereka. Sewaktu rakan anda mendaftar, isikan alamat email ini pada bahagian referrer.

Sebaliknya jika anda kongsikan link melalui butang Share yang disediakan, link untuk mendaftarkan aplikasi ini telah disediakan secara automatik seperti contoh di bawah yang mana ia memaparkan email dan pautan tersebut:

Loyalty point for all app users

Untuk pengetahuan anda, cara untuk mengumpulkan mata ganjaran juga sangat banyak seperti Create Pet Profile juga dapat Loyalty Points, membeli barangan atau makanan dan sebagainya turut diberikan mata ganjaran dengan jumlah tertentu berpandukan kepada transaksi.

Jadi, segeralah memperkenalkan tentang aplikasi SmartHeart MY ini kepada mereka samada melalui pautan atau dari mulut ke mulut, pastikan anda adalah referral untuk mendapatkan points yang terkumpul untuk setiap pengguna yang mendaftar di bawah anda.

Rujukan


Kesimpulan


Kan dah kata senang nak kumpul mata ganjaran menggunakan Aplikasi Mobil Smartheart MY ni? Invite kawan pun boleh dapat mata ganjaran tau. Boleh la tebus banyak-banyak cenderamata SmartHeart nanti. Tapi sebelum tu jangan lupa muat turun aplikasi SmartHeart dulu ya melalui pautan berikut!


Diharap perkongsian tentang Referral Program dari SmartHeart MY apps ini dapat memudahkan anda untuk memperkenalkan tentang kegunaan aplikasi istimewa ini kepada ahli keluarga, rakan dan semua pencinta kucing dan haiwan di luar sana. Semoga bermanfaat. - Bukit Besi Blog